loading...
شعر هایی که شاعر ندارد
neda hatami بازدید : 2 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

چند تا از شعرای قدیمیمو چند شب پیش پیدا کردم کلی ذوق کردم  خدا کنه بقیه ی شعرامو هم پیدا کنم البته اگه مامانم اونارو نریخته باشه بیرون

 

 

باران میبارید

هیچ کس خیس نشد

وکسی دوست ندارد شاید که ببارد باران

سرو ها خیس شدند

وشقایق نم داد

و اقاقی تر شد

وشنیدم دیشب ماه هم میبارید

و ترک هم برداشت شب من موقع باریدن ماه

بود ابری دیشب

دل من هم تر شد

 

ندا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 108